<$BlogRSDUrl$>

woensdag, februari 28, 2007

With compliments 

Ik verwaarloos jullie schromelijk. En hoewel ik daar wel wat excuses voor heb (pc is stuk, heb een tijdelijk ding en megadruk met onder andere de sport en de verkiezingen) zijn excuses wel op zijn plaats.

En dat terwijl er zoveel gebeurd dat stof tot nadenken geeft.

Zomaar wat gedachten:
Waarom heeft niemand het over het respect dat je toont door de nationaliteit van je ouders te houden, naast de nationaliteit waarvan je allang hebt bewezen dat je die meer dan waardig bent. Ik vind dat wel een daad van liefde en respect.

En een hele lastige:
Er gaan stemmen op om ook trouwambtenaren te benoemen die geen homo’s trouwen. Om op die manier de mensen die het homohuwelijk niet zien zitten te bedienen. Uit onverwachte hoek maakte van de week iemand de opmerking dat wel erg leek op de niet jood verklaring uit de Arabische landen.

Actueel:
De invulling van SP en VVD over hun taak in de eerste kamer is ook wel bijzonder: niet besturen maar remmen.

En verder zou je in de war raken van de informatie die ik vandaag kreeg over mensen die in de war zijn. Wat zijn dat er veel en wat is het complex.

Tot slot las ik dat het morgen complimentendag is.
Compliment voor diegenen die dat verzonnen hebben.

Serieus: Ik kom veel mensen tegen die echt een compliment verdienen. Die op een positieve manier aandacht horen te krijgen. Vaak denk ik er aan om dat ook te zeggen. Niet altijd. Daarom : wereldwinkelvrijwilligers, sportbestuurders, basisbibliotheekmensen, rode kruizers, collega PvdA-ers en campagnevoerders en andere kanjers: mijn complimenten.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?