<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, december 22, 2006

Acht maanden later.... 

Beloofd!

Gisteren de laatste raadsvergadering van dit jaar gehad. Eerlijk gezegd was ik opgelucht dat het voorbij was. Acht hectische maanden vol indrukken, leermomenten en volle agenda's. Nu even een paar dagen bijtanken.

En ik heb inderdaad besloten de draad van dit weblog weer op te pakken. Ik zal niet teveel terugkijken op de afgelopen periode, want ik wil vooral weer proberen actueel te zijn.
Maar ...als je ergens op terug wilt komen, laat het me weten!

Toch zal dit weblog denk ik wel wat anders worden. Hoe weet ik nog niet. Ik ga gewoon mijn weg weer zoeken.
Maar ...als het te saai wordt, laat het dan weten!

Of ik dezelfde regelmaat volhou is ook nog even de vraag. 't is een tikkie drukker (understatement of the year)
Maar ...als ik je te lang laat wachten, laat het dan weten!

Ik ga me nu in de voorbereiding voor de kerst storten.
Morgen naar Zilverstadradio ( 10.10 uur) .

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?