<$BlogRSDUrl$>

zondag, februari 19, 2006

Bezoeken 

Door alle commotie rond de K5 nog niet verteld dat ik afgelopen donderdag op werkbezoek ben geweest bij de afdeling Sociale Zaken van de K5, samen met een paar partijcollega’s uit de andere gemeenten.
Zo’n bezoek helpt goed bij het vormen van het beeld dat je in de toekomst voor ogen staat. Maar natuurlijk hebben we ook gesproken over de problemen van nu. Als de lezer daar meer over wilt weten, spreek me dan maar aan. Per mail, of straks in de verkiezingswinkel.
Wat me het meest is bijgebleven is het gegeven dat we een heel nieuw automatisering systeem , zonder te testen vooraf, op de bevolking hebben losgelaten. En de puinhoop die ontstaan is kennen we. De overeenkomst met de voorgestelde K5 regeling, zonder te toetsen vooraf invoeren, vind ik benauwend.

Een bezoek van een andere orde was de voorstelling gisteren in het Arto theater van Johannes Kemkers . Een monoloog naar De Uitvreter van Nescio. Ouderwets degelijk toneel, en dat mag ook wel eens.
Vandaag weer even naar het theater voor de opening van de culturele zondag. Leuk dat de burgemeester de weg nu al weet en de dag komt openen. Ik hoop veel raadsleden (in spe) te zien.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?