<$BlogRSDUrl$>

woensdag, januari 04, 2006

Voorbereiding 

Het kerstreces was dit jaar te kort. Amper tijd gehad om de grote stapels papier van mijn bureau te sorteren en (voornamelijk) weg te gooien.
Het zou mooi zijn als we als raad eindelijk eens gebruik kunnen maken van een digitaal systeem. Zodat we zelf bepalen wat we afdrukken.

Inmiddels al wat werk verzet.
Maandag een extra overleg met de cliƫntenraad over het voorstel van een aanvullende ziektekostenverzekering. Pas na de vergadering drong tot mij door dat het voorstel dat er ligt averechts uitwerkt voor de cliƫnten en de gemeente. Gisteravond zitten doorrekenen. En ik had gelijk. Hoop vanavond in de commissie de leden ervan te overtuigen.

Vanavond ook weer de Sociale Dienst op de agenda. Wat een drama. Gelukkig wordt dit onderwerp nu ook goed opgepikt in Krimpenerwaard verband. De PVDA fracties komen binnenkort bij elkaar om af te stemmen en ervaringen uit te wisselen.
In het dossier zit voldoende aanleiding om de beslissing over een gemeenschappelijke uitvoeringsregeling uit te stellen. Tot een goed beleidsplan, een doorwrochte begroting, duidelijke verantwoordelijkheden en dus tot na de verkiezingen.

Na de vergadering zal ik mijn bijdragen op het web zetten.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?