<$BlogRSDUrl$>

donderdag, december 22, 2005

Grr kiezen.... 

Vandaag de raadsvergadering voorbereid, de teksten na de vergadering op de site beschikbaar. En de gelegenheid genomen om mijn keuzerecht/dwang/plicht uit te oefenen.
Een zorgverzekeraar uitgezocht dus.

Ik heb er dus flink de smoor in. Hoogervorst wordt bedankt.
Ik ga er alleen al 600 euro op achteruit. John 480. En nee, we krijgen geen zorgtoeslag. Dat is nog exclusief de premie die ik via mijn salaris moet gaan betalen.

En hoezo keuzevrijheid. De basispakketten zijn gelijk. Maar ook de aanvullende vertonen grote overeenkomsten. En dan is de keuze alleen op prijs. Als ik NMA was begon ik direct een onderzoek. Wat lijkt het allemaal op elkaar. Kan bijna geen toeval zijn.

Heb me uiteindelijk verlaten op het oordeel van het FNV. Het is dus Menzis geworden. Blijft er nog iets van solidariteit over.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?