<$BlogRSDUrl$>

woensdag, september 21, 2005

hoezo stil 

Ik heb de laatste week weinig van me laten horen. Maar stil gezeten heb ik niet. Maar soms leent een week zich gewoon even niet voor uitbundig webloggen.
En nu kan ik dan wel, net als wethouder Jos een citaat van mijn partijleider over de miljoenennota op mijn pagina zetten, maar of jullie daar nou op zitten te wachten?
(Toch? lees dan hier alles)

Of wil je soms weten wat ik allemaal over de WVG heb uitgeplozen? Niet erg leuk spul om over te schrijven. Wel nuttig geweest.
Ook nuttig waren de twee bijeenkomsten deze week.
Eerst de gezamenlijke commissie met Middelen over de schaalvergroting van de GGD. Steeds vaker wordt je als kleine gemeente geconfronteerd met regelingen in groter verband. Als raadslid heb je nog wel invloed bij het tot stand komen, ( hoewel in je eentje tegenstemmen?), als de trein rijdt dan kan je het wel vergeten.
Grappig was dat ik vandaag op de markt oud burgmeester Schouwenaar sprak. Hij beschreef treffend hoe er in zijn tijd met de regelingen werd omgegaan. Besluiten werden bij de borrel genomen, niet tijdens de vergadering. Gezien de kwaliteit van sommige besluiten zou je denken dat het soms nog zo gaat.
Dinsdag even kort overleg tussen bestuur en fractie. Het ziet er naar uit dat we een goede lijst hebben bij de verkiezingen. Met de kandidaten gaan we binnenkort een inhoudelijke avond organiseren over het verkiezingsprogramma. Zodat iedereen zijn of haar inbreng kan hebben en zich herkent.
Verder nog gedaan:
Zondag bij de opening van de culturele zondag geweest. Kreeg als enig aanwezig politicus een gloedvol betoog vol verwijten over me heen van Ad de Vaal. Gelukkig weet hij dat ik de cultuur een warm hart toedraag. Zal eens om zijn speech vragen.
Vrijdag lekker multicultureel geshopt en gegeten in het Haagse Chinatown

Vanavond commissievergadering.
Mijn bijdrage is klaar. Zet hem na afloop wel op het web.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?