<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, augustus 19, 2005

koude start 

Na mijn eerste post deze week was het weer stil. Ik heb wat moeite met het opgang komen deze keer. En dat ligt vooral aan zaken buiten de politiek. Op mijn werk is er veel aan de hand. Als het zover is zal ik daarover wel wat schrijven. Niks om je zorgen over te maken, maar wel erg intensief. Zowel als beslag op mijn tijd als mijn denken. Voeg daarbij dat ik het deze week in mijn uppie moet zien te rooien omdat John een Tai-chi workshop volgt. Veel gedoe dat hij normaal voor zijn rekening neemt moet ik nu zelf doen. Maar ja, ik waardeer hem daardoor wel weer des te meer.

Het weekend moet ik toch echt weer aan de slag met de politiek. De commissievergadering van a.s. woensdag vergt nog wel wat voorbereiding. En maandag ben ik vrij om een dagje te figureren bij de VPRO. De Villa Achterwerkploeg is weer terug in Schoonhoven. Ze gebruiken de leegstaande Willem de Zwijger als Talpastudio. Roos en haar mannen gaan dus in het entertainment.

Over entertainment gesproken. Klik hier voor het gloednieuwe geweldige Arto theater programma.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?