<$BlogRSDUrl$>

donderdag, juni 02, 2005

Raad 

Nou, dat is lekker beginnen. Meteen een dikke nederlaag om m’n oren.
Het gekke is dat ik tot gisteravond alleen maar mensen ben tegen gekomen die voor hebben gestemd!
Nee, ik vermoed geen geknoei met de cijfers, maar gek blijft het.

Straks raadsvergadering. En volgens goed nieuw gebruik laat ik hier nog even niet het achterste van mijn tong zien. Ik hou het graag nog even spannend.
De insteek van de fractie inbreng tijdens de behandeling van de kadernota maakt me blij. Evenals het feit dat Gemeentebelang zich lijkt te scharen bij de fracties die zich opwerpen als verdediger van de mensen die het financieel slecht hebben,.

We beginnen om vijf uur tot ?????
Een verslag van vanavond zal ik vandaag wel niet meer halen.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?