<$BlogRSDUrl$>

donderdag, juni 23, 2005

preken 

1. Op dit moment het spoeddebat in de Tweede Kamer over het fout voorlichten door Verdonk inzake Congo. Voor zover duidelijk houden de coalitiepartijen het vooralsnog bij mooie praatjes. Ben benieuwd wat ze gaan doen als het er op aan komt. Wiens brood met eet, wiens woord men preekt. Een gevallen minister kan crisis betekenen, dat kan de val van Balkenende 2 betekenen en nieuwe verkiezingen betekenen voor minstens 20 coalite kamerleden einde oefening.
2. Bij de herdenking van de slavernij zitten ze niet te wachten op een preek van Verdonk. Er gaan steeds meer protest stemmen op. Lees hier het verhaal.
3.Vandaag maar weer eens gekeken op het SGP weblog. Twee dingen vielen mij op. De site heeft een hoog onkruid gehalte. De stad moet er vooral netjes uitzien. Natuurlijk. Erg belangrijk. Maar wat ook opviel is dat er geen verwijzing naar mijn weblog op staat. En dat bevestigt wel mijn preken voor eigen parochie gevoel dat mij bekruipt bij de SGP. Maar daar ik best mee leven. Zolang die parochie maar doet wat alle andere parochies doen: langzaam kleiner worden.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?