<$BlogRSDUrl$>

donderdag, juni 16, 2005

Klantgericht werken 

Citaten uit de notulen van de Cliëntenraad:

...Er bestaat onduidelijkheid over het tijdstip van het storten van de uitkering. Soms eerder, soms later. Cliënten komen hierdoor soms in financiële moeilijkheden...

...Er is bij Sociale Zaken een systeem aangeschaft wat nog niet optimaal werkt…. De cliëntenraad eist dat de volgende betaling op tijd zal zijn ….

...De telefonische bereikbaarheid van de sociale dienst is een probleem. Of men is in gesprek of men is niet aanwezig...

...De inloopspreekuren zullen in plaats van alle werkdagen verminderd worden naar 3 werkdagen per week. De gesprekken zullen per cliënt maximaal 10 minuten duren...

Bovenstaande citaten zijn een voorbeeld van:
- de manier waarop het huidige college invulling geeft aan het klantgericht werken.
- de manier waarop het college inhoud geeft aan de samenwerking in K5 verband
- de manier waarop het college communiceert met de raad.

N>B> Het vasthouden van de spreekuren was een voorwaarde voor de overgang van Sociale Zaken naar Nederlek. Maar de wethouder zal vast wel weer een excuusje hebben!

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?