<$BlogRSDUrl$>

zondag, maart 20, 2005

Orde voorstel 

Maandagmorgen 5 uur gaat de wekker. Een half uurtje later vertrek in naar Den Haag voor de kick off van een nieuw project voor de ANWB. De komende weken ben ik daar erg druk mee. Tot eind april. Uiteraard gaat het politieke leven door en zal ik af en toe verslag doen. Maar de dagelijks frequentie wordt lastig.
Om de politieke tegenstrevers niet al te blij te maken: ik zal mijn stukken blijven lezen en vergaderingen blijven bezoeken. Maar (culturele) werkbezoeken en gesprekken over de politieke actualiteit - het ‘broddelwerk’ dat lokaal sociaal beleid heet – zoals ik dit weekend nog gedaan heb wordt echt minder.

Een tweede punt van orde gaat over een eerdere post van deze week. Nalezen leerde mij dat mijn bijdrage over een mogelijk vertrekkende politica wel heel erg richting de burgemeester wees. Terwijl ik dat zeker niet bedoelde. Ik had het over de commissievergadering en de daar aanwezigen. De burgemeester was er niet. Linda Visser wel.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?