<$BlogRSDUrl$>

donderdag, maart 24, 2005

Mosterd 

Vandaag bij de raadstukken een boekje van het ministerie van Binnenlandse zaken over de burgemeestersverkiezing.
Tja.
Mosterd na de maaltijd.

Misschien ook mosterd na de maaltijd, ik hoop het niet: de laatste twee bijdragen waren nou niet de meest gelukkige van mijn hand. De discussie rond het Lokaal Sociaal Beleid hakte er meer in dan ik zou willen. Maar goed, een politicus is ook maar een mens. Wat niet goed was is het suggereren dat een collega raadslid er mee gaat stoppen. Het is sowieso niet aan mij om dat bekend te maken en achteraf had ik mijn informatie ook nog eens niet juist geïnterpreteerd.
Dom dus.

Zeker mosterd na de maaltijd: de brief van het college aan de verenigingen over het Lokaal Sociaal Beleid. Na de behandeling in de commissie excuses aanbieden voor het feit dat ze niet bij het tot stand komen zijn betrokken, zoals beloofd was. En dan beloven dat na de behandeling in de raad er alsnog overleg komt. Als het stuk al is aangenomen. Breng die pot met mosterd maar weer!

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?