<$BlogRSDUrl$>

maandag, januari 03, 2005

Beginnen 

Hoe begin je weer na een zware persoonlijke periode?
Door het gewoon maar te doen denk ik.
Bij deze.

Vanavond begint ook de fractie. De vergadering staat in het teken van de commissievergaderingen van de volgende week. Hoewel, vergaderingen. Er is zo weinig op de agenda dat de drie vergaderingen tot een worden samengevoegd. Vanuit de commissie samenleving is er helemaal niets te melden. Tenminste op papier.
En daar zit hem nou net de kneep.

Ik denk dat er genoeg te melden moet zijn. Al was het alleen al het schriftelijk antwoord op de vragen die we samen met de Groen Links fractie hebben gesteld over Vluchtelingenwerk. Over het ontbreken van het antwoord heb ik de afgelopen periode gecorrespondeerd met de gemeentesecretaris.

Er zijn nog meer belangrijke dossiers waarover van alles gemeld zou moeten worden: de sportvelden, de uitkeringen, het sociaal beleid….en niet te vergeten de dienstverlening.

Voor vanavond is er ook een uitnodiging in de Lekstreek geplaatst. Om geïnteresseerden de mogelijkheid te bieden om samen met de fractie de politieke agenda voor de komende periode te bepalen. Ik verwacht eigenlijk geen respons, omdat zo’n initiatief moet groeien. Maar wie weet. Morgen dus meer.

O ja, ook net begonnen, bijna vergeten: 2005.

De lezers van dit weblog en iedereen die hun lief is wens ik een heel goed 2005 toe.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?