<$BlogRSDUrl$>

zondag, november 14, 2004

Reclame 

Daar ben ik weer. Met dit keer een reclameblok. Voor de schitterende theaterserie die er op dit moment in het Artotheater te zien is. Vijf eenakters van Herman Heijermans. Van Drama met een hoofdletter D tot Hilarisch met een hoofdletter H.
Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, tenslotte mocht ik een van de stukken zelf regisseren. Maar dan nog.
Waarom ik op dit weblog er aandacht aan besteedt is omdat de reguliere pers het niet doet. Van de huis aan huis bladen kan ik het begrijpen. Vijf toneelstukken betekent nu eenmaal een wat langer persbericht dan normaal. En dan moet je er ruimte voor vrijmaken. Maar als je pretendeert meer te zijn dan een reclameblaadje (ja/nee sticker), dan hoor je aandacht te besteden aan dit soort evenementen.
Anders is het bij de Goudsche Courant. Door de ziekte van hun vaste Schoonhovense journalist - beterschap Pieter !! – blijkt hoe kwetsbaar de krant is. Want de afgelopen weken verschijnt er nog nauwelijks iets in de krant over Schoonhoven. Terwijl er genoeg gebeurd.
En zo gebeurd het dat er in de krant niets te lezen is over ‘Gluren bij de buren’, want zo heet de serie. Doe mij eens een lol. Klik hier voor meer informatie, bel de VVV of kom gewoon naar de zaal.
Omdat de spelers het verdienen. En ik iedereen een schitterende theateravond gun.



Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?