<$BlogRSDUrl$>

woensdag, november 24, 2004

Even tussendoor 

Met mij gaat het goed, met het land wat minder. Ben nog steeds wat te beduusd om weer overal mijn mening over te geven. Dat doet iedereen al. .Te pas en te onpas. Niet dat ik bang ben of zo, maar ik heb niet zo’n zin om mee te brullen of te huilen in de discussies. Als je mijn mening wilt weten over de heer Van der Ven of Wilders, mevrouw Ayaan of imam Ahmad Salam vraag het me maar.

Nou ja, nu ik er toch ben….
Ik vind het initiatief van de oranje respect bandjes een goed idee. Ik vind ook dat Balkenende terecht het eerste bandje heeft gekregen. Hij is premier, niet de mijne, maar is wel oprecht in zijn pogingen om iets aan de toestand in NL te doen. Maar als hij dan een doos koopt voor de hele ministerraad, en mevrouw Verdonk gaat zo’n bandje dragen….. Dan ontkracht je in een keer de bedoeling, respect 2 all.


In de gemeente gaat het werk gewoon door. Maandag een kleine factie bijeenkomst, maar wel een vruchtbare. Dinsdag met de PVDA afdeling vergadert. De lijnen voor de toekomst uitgezet. En morgen eerst een dag naar Den Haag. Op werkbezoek bij woonvormen voor allochtone ouderen. Daarna raadsvergadering.
Met mij gaat het goed.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?