<$BlogRSDUrl$>

maandag, oktober 25, 2004

intenties 

Vanavond de fractievergadering ter voorbereiding van de begrotingsbehandeling van a.s. donderdag. Het zou makkelijk zijn voor een aantal lezers als ik hier alvast wat standpunten en inzichten zou ventileren. Maar ik hou me dit keer maar eens in. Wat ik wel wil delen is het machteloze gevoeld dat me bekruipt bij het lezen van alle stukken.
Hebben ze het dan nog niet begrepen? Hoe komen ze erbij? Dat hebben we toch niet afgesproken? En dan heb ik het niet alleen over de begroting, maar ook over de stukken met betrekking tot de vluchtelingen en de Oranjeplaats.
Hoelang moet je iemand op zijn goede intenties beoordelen in plaats van op feiten en daden. Ik denk dat in Schoonhoven die grens wel bereikt is.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?