<$BlogRSDUrl$>

woensdag, oktober 20, 2004

Driewerf goed nieuws 

Nieuws 1:
Het onderstaande berichtje spot met alle regels van de moderne nieuwsgaring, het is namelijk goed nieuws. Maar ik wil het de webloglezers niet onthouden.

Wassenberg: Ik ben erg gelukkig
SCHOONHOVEN De van kanker herstelde burgemeester Dorothea Wassenberg heeft haar draai weer gevonden. Nadat ze per 1 oktober het stokje overnam van haar waarnemer Dick de Cloe, laat ze weten weer als een tevreden mens over de werkvloer te lopen. "Het werk bevalt me uitstekend en ik ben erg gelukkig, dat ik dit weer kan doen."
Volledige dagen maakt zij nog niet. "Voorlopig hou ik het nog even op vijftig procent", aldus Wassenberg.Of de 61-jarige burgemeester tot aan haar pensioengerechtigde leeftijd de scepter zal blijven zwaaien in de Zilverstad is nog derhalve onduidelijk: "Om die reden durf ik ook nog niet te ver vooruit te kijken."

Nieuws 2:
Als je eerst iets twee zwembaden bedreigt met sluiting omdat je 50.000 euro op je begroting tekort komt en dan ze toch nog een jaar open houdt: is dat goed nieuws of slecht nieuws? In ieder geval stonden de huis-aan-huis bladen vol over de afgeblazen sluiting van de zwembaden in de gemeente Vlist.
(Voor dat bedrag hebben ze waarschijnlijk de extra beveiliging van het stadskantoor bekostigd. Nodig omdat ze vreemdelingen loket zijn geworden. Toen wisten ze nog niet dat de meeste vreemdelingen in de Krimpenerwaard geadopteerde kinderen zijn. Lekker gevaarlijk.)

Nieuws 3:
Komende dagen ben ik even uit het nieuws. Om me onder te dompelen in de feestelijkheden rondom het huwelijk van schoonnichtje Brenda en haar Hans.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?