<$BlogRSDUrl$>

woensdag, augustus 25, 2004

Gesloten tot 23/9 

Op het moment dat de recessen over zijn en de vergaderingen weer beginnen hou ik er een poosje mee op. Niks ernstigs, gewoon door omstandigheden pas laat met vakantie.

Ik was er overigens wel aan toe. Dat zie je aan een aantal weblogs van de laatste tijd. Mijn nuance –die ik af en toe meen te hebben – ontbrak wel eens. Excuses daarvoor. Aan de andere kant zie ik mezelf met dit weblog ook een beetje als de columnist van mijn politieke leven. En je kan niet elke dag scoren of een geweldig verhaal schrijven.

Ben op tijd terug voor de laatste vergadering met Dick de Cloe als voorzitter van de gemeenteraad. Jammer. Maar dat is ook de rentree van burgemeester Wassenberg . En dat is dan het goede nieuws.
Wat mij dus betreft weer een frisse start op 23 september.


O ja, nog even dit :

Nederland verdient beter

beter.bmp

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?