<$BlogRSDUrl$>

maandag, juni 28, 2004

Oranje woensdag 

Woensdagavond heeft de Veerdienst een vergadering uitgeschreven voor de aandeelhouders. En dat zijn de raadsleden. Aanvang 8 uur.
En we weten dat al een poosje.
Vandaag kreeg ik van een collega raadslid, ik zal dit keer niet zijn naam noemen, een e-mail met het verzoek, ook namens de raad van commissarissen, de vergadering te vervroegen naar 17.00 uur.
Oorzaak: voetbal.
Ik heb woensdag een belangrijke bijeenkomst in Haarlem. Dat weet ik al een poosje. En de bijeenkomst is zo gepland dat ik op tijd terug ben voor de Veer vergadering. We gaan niet na afloop eten, we beginnen vroeg met een ontbijt.

Ik ben dus duidelijk niet blij met het voorstel om de vergadering te vervroegen. Want dan kan ik er niet bij zijn. Er wordt erg gemakkelijk vergeten dat er mensen zijn die niet werken als ambtenaar en die niet in de buurt werken.
Maar wat me vooral stoort is dat het verzoek om te verschuiven van een raadslid komt. En niet van de directie van het Veerbedrijf, die ons voor de vergadering heeft uitgenodigd. En dat ik nu bij een collega raadslid mezelf moet afmelden.
In het belang van het voetbal laat dit raadslid zich voor een karretje spannen.
En dat had ik van hem niet verwacht.


Comments:
Hi. Nice Blog. Like soccer? Check this Dutch world championship Soccer Site In Dutch we say wk 2006
 
Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?