<$BlogRSDUrl$>

donderdag, mei 06, 2004

EU verkiezingen 

Binnenkort, 10 juni zijn er Europese verkiezingen. En na de kandidaatstelling tijdens het congres in Groningen heb ik me er niet meer zo mee bezig gehouden. Maar zo langzamerhand begint het wel weer te kriebelen: verkiezingen!!
Dat komt ook door de nieuwsbrief die ik heb gekregen van het homonetwerk. Daarin staat een link naar de PVDA kandidaten en hun visie op Europa, homoseksualiteit en de PVDA. In elke willekeurige volgorde.
De resultaten van het onderzoek van het netwerk vind je hier.

Vandaag lukt het webloggen niet zo. Dat komt waarschijnklijk door een onrustig gevoel als ik denk aan die verkiezingen. Enerzijds omdat het toch altijd als een tussentijdse poll wordt beschouwd. Maar ook omdat ik bang ben dat de aanloop naar die verkiezingen niet goed geregeld wordt door onze plaatselijke afdeling. En ik me afvraag of ik daar wat aan kan/moet doen. Mag ik me overal mee bemoeien? Of moet ik het een keer laten gebeuren?

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?