<$BlogRSDUrl$>

woensdag, mei 05, 2004

En dat is drie! 

Dongeradeel: NEE
Eindhoven: NEE
Crailo: NEE

Mooi dat de drie locaties voor uitzetcentra alledrie niet doorgaan En dat Verdonk cs weer terug bij af zijn.
Ik dacht dat Crailo wel door zou gaan. Omdat deze plek ver van de bebouwde kom ligt en feitelijk al klaar was. Maar Verdonk schijnt niet te begrijpen dat het plaatsen van zo’n doorvoerkamp meer is dan een hek met prikkeldraad en stroom om een kazerne heen te zetten. Ik zou zo’n kamp echt niet in mijn omgeving velen. Je moet er niet aan denken dat vlak bij jouw om de hoek mensen opgesloten zitten die een helse toekomst tegemoet gaan. Als ze al een toekomst hebben. Het zou mij niets verbazen dat er permanente acties plaatsvinden rond de uitzetcentra plaats gaan vinden.
Ik wou dat ik alle e-mail adressen van PVDA bestuurders had. Misschien dat Ruud Koole nog eens een poging wil wagen. Of is het oproepen tot het stellen van menselijke eisen in het belang van asielzoekers en eigen bevolking ook al burgerlijk ongehoorzaam? En wat dan nog? Was het vandaag trouwens niet bevrijdingsdag?


Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?