<$BlogRSDUrl$>

maandag, april 05, 2004

Vandaag fractievergadering 

In het weekend veel tijd besteed aan de stukken die betrekking hebben op mijn eigen commissie. Eigenlijk staat bijna alles in het teken van de Wet Werk en Bijstand. Voor het eerst niet zoveel tijd besteed aan de andere commissies. Nou is een nota over de begraafplaats niet echt mijn favoriete leesvoer. Of een procedure afspreken over de evaluatie van twee jaar duaal. Wat wel mijn aandacht heeft is het onderwerp vuilnis ophalen. Maar daar zijn geen stukken bij. En nu gaat het gerucht dat dit op de agenda staat omdat ik daar een stukje over heb geschreven in dit weblog. En dat maakt het wel weer spannend. Overigens heeft dat stukje, maar vooral mijn e-mail hierover en de snelle reactie van de wethouder nog wel een gevolg gekregen in het college. Er wordt serieus over gesproken.
Verder heb ik ook nog de plannen voor de website gelezen. Zo’n 45.000 euro (dat zijn drie uitkeringen van een jaar) wordt er besteedt om een catalogus online te zetten. Het is wel eens goed om te weten hoeveel omzet hier tegenover gaat staan.
Als je dan toch bezig gaat, neem dan ook de uitslagen van het bevolkingsonderzoek mee. En zorg voor een betere voorlichtende rol, een goede redactionele formule en last but not least een duidelijke plek voor de Raad en de raadsleden. Stof genoeg voor vanavond.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?