<$BlogRSDUrl$>

maandag, maart 08, 2004

Vragen? Geen vragen! 

Zoals gezegd heb ik het weekend wat nagedacht over de verhouding tussen vragen stellen en je werk goed doen als raadslid enerzijds en zeuren en de boel ophouden anderzijds.
Tja.
Ik vind dat ik nog mijlenver weg ben van die laatste categorie. Zit ruim 1 jaar in de raad, 1 keer een schriftelijke vraag gesteld. En 1 mondelinge vraag in de commissie 3 keer moeten herhalen en nog steeds het antwoord niet hebben. Verder 2 initiatieven genomen voor een raadsbesluit. De kar getrokken van het formuleren van het jeugdbeleid en de griffier ondersteunt bij het subsidiebeleid. En dan nu de voorzitter van een groepje dat nadenkt over de verhouding tussen burger en raad.
Bij de SP zou ik per direct ontslagen worden wegens te weinig activiteit! Gelukkig doe ik in fractie- en partijverband ook nog wel wat. Maar om nou te suggereren dat ik kampioen lastig doen ben…..dus….nieuwe ronde nieuwe kansen!

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?