<$BlogRSDUrl$>

woensdag, februari 11, 2004

Losse eindjes 

Vandaag even wat berichten over de berichten van de afgelopen dagen.
Statenlid Vural heeft gisterenavond excuses aangeboden aan zijn fractie. Ik hoop alleen voor zijn taalgebruik en niet voor zijn boodschap. Morgen zal ik terugkomen op de verharding en het gevoel van vervreemding van allochtonen.
Klaas de Vries heeft gereageerd op mijn e-mail van eergisteren:
Jan, zeer bedankt. Ik heb je suggesties doorgegeven. Misschien kan het als we selectief zijn en kunnen bewijzen dat ze zich niet aan haar afspraken houdt.
Akties zijn er niet besproken tijdens de fractievergadering van afgelopen maandag. Misschien wekte mijn tekst die suggestie. Wel hebben we het in algemenere zin gehad wat er nu gebeurd na het asieldebat. En je ziet het nu al.
Door dat de minister geen duidelijkheid heeft gegeven over de criteria voor schrijnendheid stond vandaag de eerste burgemeester al weer op de stoep. Stromen de brieven al weer binnen. Is er toch weer ijdele hoop. En wordt er naarstig gezocht naar steun van de media. Want media aandacht helpt. HELP!



Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?