<$BlogRSDUrl$>

maandag, februari 02, 2004

Goed gemaakt 

Egon van het partijbureau – zie post van zaterdag 30 januari – heeft het helemaal weer goed gemaakt. In een uitgebreide mail schrijft hij onder meer:

Ik kan je een ding vertellen, zo'n opmerking als jij maakt ben ik al heel vaak tegen gekomen. Het lijkt wel alsof de 'partijbureau indeling' nergens bij aansluit. De politieregio's, de streekplannen, het door jou genoemde ISMH, etc. Toevallig heb ik net een hele e-mail correspondentie met Klaas de Vries gehad over dit probleem.

Mijn opdracht van het Partijbestuur is in Zuid-Holland zo goed mogelijk de samenwerking te bevorderen en bestaande initiatieven te stimuleren (!) Mijn dilemma met de opgekregen indeling zie ik dan ook erg relatieverend: we moeten gewoon aanhouden wat de mensen uit de afdelingen en fracties willen. Wat ik tot nu toe doe is de partijbureau indeling aanhouden voor het landelijk met boekhouding en alles. In praktijk houden we de samenwerking aan die al bestaat of het beste te realiseren is. Het enige nadeel is dat we de mensen wat laten schrikken met dit soort rondmailings. Ik ben dan ook bezig een aantal aanpassingen door te voeren waaronder jou suggestie. Maar die molens malen wat traag. Wij gaan gewoon aan de gang via de weg van de minste weerstand. Ik hoop dat je hiermee kan instemmen en de vervelende bureaucratie aan mij overlaat.

Kijk. Dat vind ik nou een goed voorstel. De bureaucratie aan anderen overlaten en zelf aan de slag gaan.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?