<$BlogRSDUrl$>

woensdag, februari 25, 2004

Even snel een update 

Hans belde vlak voor de vergadering dat hij ziek was en vroeg mij de vergadering te leiden. Aan de vergadering is gevraagd wie zou willen/moeten voorzitten en aan mij viel de eer te beurt.
Het was mijn eerste vergadering buiten het werk en het toneel/ theater als voorzitter. Conclusie: met de vergadering ging het goed, met mijn eigen doelstelling minder. (Ik had gehoopt dat mijn brieven behandeld zouden worden, maar deze waren niet geagendeerd.)
Bijzonder detail: de wethouder handhaafde zijn visie op beleidsarm overgaan. Marco Does, hoofd Sociale Zaken verwoorde mijn visie: zonder beleidswijzigingen overgaan. Marco steunde overigens ook onze initiatieven (punt 1 en 2 van de vorige log.)
Leuk detail: aanwezig was PvdA collega Leen van der Winden uit Ouderkerk.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?