<$BlogRSDUrl$>

maandag, februari 09, 2004

Bedrukt 

Heb de hele dag een zwaar gevoel in mijn buik en hoofd. Als of er iets ergs te gebeuren staat. Nou. Het debat dus. Zat vandaag weinig aan mijn bureau en heb de beraadslagingen niet kunnen volgen. Gelukkig staat de bijdrage van Klaas de Vries online. Wat mij betreft een goede bijdrage. Ik ben het lang niet altijd eens met mijn partij, maar in deze tekst herken mezelf goed. Om deze inhoud en deze toon ben ik lid van de PVDA.
Bang
Waar ik bang voor ben is dat het weer aan de minister wordt overgelaten om op basis van de IND dossiers te laten beslissen over leven en dood. En daar gaat en minister niet over. In een ANP artikel dat ik van Planet heb gehaald staat dat D66 het beleid van Verdonk ondersteund en dat er dus een ruime kamermeerderheid is. Ik heb nog niets teruggelezen van het alternatieve plan voor een commissie van wijze mensen. Misschien komt dat nog.
Reactie
Deze post kreeg ik vandaag van Dorothé Wassenberg:
Hallo Jan,
Heb weer even op je website rondgesnuffeld! Fijn dat er zoveel belangstelling voor de fakkeloptocht was, dat doet mijn Schoonhovense hart goed!
Heb nu overigens definitief gehoord dat ik a.s. vrijdag in het Anthonius wordt opgenomen en maandag wordt geopereerd.
Groet,
Dorothé

In ieder geval een lichtpuntje op deze sombere dag. Over een week begint Dorothé dus aan haar herstel. En met haar vechtlust gaat het zeker lukken om weer snel terug te komen.
Wil je weten wat je zaterdag gemist hebt. Dit is het verslag van de Goudsche Courant.

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?