<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, januari 27, 2004

Zie je wel! 

Ik schreef het al eerder. De IND zet naar de verkeerde landen uit. Als je dat tegen iemand zegt wordt je niet geloofd. Het zijn met name de minderjarigen die hier het slachtoffer van worden. Maar het is wel waar!
Vandaag op het ANP:
'Jonge vluchtelingen uitgezet naar verkeerd land'
AMSTERDAM (ANP) - De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) heeft begin december twee minderjarige vluchtelingen uit Sierra Leone naar Nigeria uitgezet. De jongens verblijven nu in een 'verkeerd' land, onder slechte omstandigheden.

Lees hier het hele artikel.

Reactie van Hans

Hierbij wil ik even reageren op Zie je wel, ik wist het wel. Als ik naar mijn eigen pleegzoon Philip kijk, dreigt hij straks een keer te worden uitgezet naar een land waar hij nog nooit is geweest en de taal niet van spreekt. En dat alles omdat een ind-medewerker in dat land iemand zo ver heeft gekregen dat zij hem herkende op een foto. Alles wat je ertegen inbrengt wordt op voorhand als een grote leugen gezien. Men is zo vaak geconfronteerd met leugens dat de waarheid niet meer wordt gezien of op voorhand in de categorie leugens wordt gerangschikt. Vreselijk machteloos wordt je daarvan.Ik denk dat ik t.z.t. een dna-onderzoek moet laten uitvoeren en dat zal me dan wel een reis naar Angola kosten. Maar dat moet dan maar.




Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?