<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, januari 02, 2004

Terug naar af... 

Af en toe is het slim om even terug te kijken. En om dan te zien of waar je mee bezig bent nog wel in lijn met de bedoeling ligt. Ik twijfelde een beetje omdat ik vond dat ik nogal vaak kwaad, tenminste nijdig, was op het kabinet. En wat te weinig toe kwam aan de lokale politiek. Vandaar nog maar even mijn allereerste weblog er bij gepakt:

Wat kan je verwachten.
Allereerst de lokale politiek zaken. Wat bespreken we in de fractievergadering. Hoe gaat het in de commissie Samenleving. Wat halen we binnnen in de Raad en waar halen we bakzeil. Maar ik zal ook ingaan op de bestuurlijke verhoudingen. Wie doet het goed. Waar erger ik me aan.
Maar ook landelijk zal ik me niet onbetuigd laten. Namens Schoonhoven ben ik afgevaardig naar het PVDA congres. Sinds kort ben ik ook lid van een netwerk van homo-politici in de partij. Heb daar nog mijn twijfels over, maar dat zal dan wel aan bod komen. En verder ben ik vooral regelmatig boos op het kabinet. Ik laat me dan ook niet onbetuigd op andere sites waar ik mijn mening geef. Over de bijstand, onderwijs, normen en waarden, maar vooral eerlijkheid. Het wordt steeds lastiger om onbewogen naar het journaal of Nova te kijken.


Einde reces
OK. Schelden op Balkenende mag dus. Maar wat mij betreft mag het kerstreces weer over zijn. Er is nog genoeg te doen in Schoonhoven.




Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?