<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, januari 03, 2004

Rotterdam en sportschool 

Ben vandaag weer even multicultureel ondergedoken. Naar de markt geweest in Rotterdam. En geshopt op de Kruiskade en de Middelandstraat. Ik voel me dan even op vakantie en heb het prima naar m'n zin. Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich liever thuis voelen dan op vakantie. Overigens merk ik niets van agressie, rommel of andere toestanden als ik daar loop.
sportschool
Gisteravond op de nieuwjaarsreceptie geweest van de plaatselijke sportschool Nippon. Nadat ik eerst twee uur heb meegedaan met een open les aerobics en steps even het glas geheven met de eigenaar. Leuke bijkomstigheid was dat een paar Marokaanse jongens mij herkenden en ook meededen met de lessen. Er was een leuke open sfeer. Deze sportschool is een plek waar iedereen zich thuis kan voelen. Allochtoon en autochtoon, jong en oud. En dat mag ook wel eens gezegd worden!

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?