<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, januari 17, 2004

Kernvoorzieningen 

Vandaag een beetje opruimen. Vanmiddag naar de GroenLinks bijeenkomst over jongeren huisvesting. Ik hou mijn bedenkingen nog even voor me. Wie weet! Krijg wel steeds vaker de neiging ze ZwartWit te noemen. :)
In de sportschool collega commissielid Arie nog even gesproken. Een paar gedachten uitgewisseld over de kernvoorzieningen. Zo zei hij geen moeite te hebben met subsidie voor het theater, maar wel met subsidie voor de toneelvereniging. Voor SGP/ChristenUnie al een hele vooruitgang. Ik ben het ook wel eens met die mening. Steeds sterker wordt het idee dat de gemeente facilitair kan zijn door accommodaties te bieden, maar dat de verengingen de zaak zelf moeten runnen. Als dat betekent dat de contributies omhoog moeten, dan is dat niet anders. Tegelijkertijd moet je wel mogelijk maken dat groepen die het niet kunnen betalen ondersteuningen krijgen, bijvoorbeeld door een stadspas. Morgen er weer even stevig tegen aan. Ik zal proberen de commissievergadering al in zijn geheel voor te bereiden en online te zetten. Maar vanavond eerst nog naar de kernvoorziening die het Artotheater heet.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?