<$BlogRSDUrl$>

zondag, januari 25, 2004

Karina 

In het Volkskrant magazine van dit weekend staat een interview met Karina Schaapman. Het Amsterdamse raadslid dat in haar boek 'Zonder moeder' verhaalt over haar jeugd en haar verleden als prostituee. De voorpublicatie in het magazine vraagt wat mij betreft om een vervolg en ik zal het boek dan ook zeker kopen.
In het interview uit Karina haar twijfels over het feit of ze nu nog mag fuctioneren als raadslid. Iets wat ze met hart en ziel goed doet. Voor mij geneog reden om haar het volgende mailtje te sturen:

Even een kort berichtje van een collega PVDA raadslid uit een kleine gemeente:
Ik ben er trots op dat je de PVDA hebt uitgekozen om je idealen te verwezenlijken. Van mij zul je ook alle steun krijgen mocht iemand vinden dat je geen raadslid kan zijn omdat je vanuit een achterstandsituatie bent opgeklommen tot een woordvoerder voor diegenen die het nog steeds moeilijk hebben.
Ik ga zeker je boek kopen.


Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?