<$BlogRSDUrl$>

donderdag, januari 22, 2004

Heel even... 

...stoom afblazen na een te hectische vergadering van de commissie. Teleurstelling over het niveau van sommige bijdragen en trots op mijn eigen voorbereiding strijden een beetje om de eerste plaats. Maar ook balen. Dat belangrijke Sociale Zaken items naar de rondvraag werden verwezen en zeer slecht en oppervlakkig werden beantwoord door de wethouder. Huizinga zegt dat Sociale Zaken hem zeer aan het hart gaan. En dat geloof ik wel. Maar hij heeft het dan over het maken van goede procedures. En ik heb het over de mogelijkheden die we uit Den Haag krijgen om vooruitlopend op die procedures de pijn alvast wat te verzachten. Want die pijn is er absoluut. En die is er nu.

Reactie van Hans Wiegant:

Hallo Jan,

Even reageren op je stoomafblazen stukje. Ik heb volgens mij heel wat meer afgeblazen dan jij. Wat ben ik kwaad op Huizinga. Obligate antwoorden op zinnige inbreng. De volgende keer moet je alvast zelf zijn antwoord meeformuleren in je vraagstelling. Kan hij dat alvast niet meer doen. En dan die gotspe over die schoollocatie. Het is alsof je iemand opdracht hebt gegeven een verbouwing voor je uit te voeren die volgend jaar begin november klaar moet zijn. En dan gebeurt er eerst zo’n anderhalf jaar niets en dan komt de aannemer half september bij je en zegt dat je morgen die tegels uitgezocht moet hebben omdat hij anders zijn einddatum niet haalt. En de verantwoordelijkheid daarvoor ligt dan bij jouw. Zoals gisterenavond al vaak gezegd: Hoe durf je!!



Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?