<$BlogRSDUrl$>

donderdag, januari 01, 2004

Coming out 

Het moest er maar eens van komen. Ik heb besloten vanaf vandaag dit weblog in de openbaarheid te gooien. Een mooie daad voor 1 januari. Natuurlijk wens ik iedereen ook het allerbeste toe (en dus ons land een andere regering, maar dat terzijde).
Geen persbericht
Je kunt op verschillende manieren publiciteit zoeken. Natuurlijk heb ik overwogen een persberichtje aan het weblog te wijden. Maar het is ook wel spannend om te zien wat er gebeurd als je dat niet doet. Ik meld me straks aan bij een paar weblogsites en we zien wel.
Illusies
Ik maak me overigens geen illusies over grote aantallen bezoekers. Het blijft tenslotte een lokale site. Maar kom je niet uit Schoonhoven of de Krimpenerwaard, heb je wel iets met (lokale) politiek dan hoor ik graag eens wat van je.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?