<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, januari 31, 2004

briefje 

Vandaag verstuurd aan Mariƫtte Hamer van de tweede kamerfractie en aan Egon Adel van het patijbureau.

Beste Mariƫtte en Egon,

Nog net op de rand van januari ontving ik jullie nieuwjaarswensen voor een goed en strijdbaar 2004. Met de hoop op een intensieve samenwerking tussen alle partijgeledingen.
Normaal ben ik altijd blij met dat soort post, maar nu is het toch bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. Niet vanwege de vertraging. Maar vanwege het feit dat er uit de brief blijkt dat jullie niet weten hoe Zuid Holland eruit ziet.
In de Krimpenerwaard - onderdeel van het Groene Hart werken 5 buurgemeenten intensief samen onder de noemer K5. Dat zijn de volgende gemeenten: (tussen haakjes jullie regio indeling) Bergambacht (Drechtsteden), Vlist (Groen Hart), Schoonhoven (Rijnmond Noord), Ouderkerk (Rijnmond Noord) en Nederlek (staat niet op de lijst, wel Krimpen). Mijn voorstel is alle K5 gemeenten onder het Groene Hart te laten vallen. Dan sluit je aan bij meerdere samenwerkingsverbanden die er al zijn, zoals het ISMH (intergemeentelijk samenwerkingsverband Midden Holland).
Zo. Mijn boosheid is weg. En natuurlijk wens ik jullie ook het allerbeste.

Wil je meer weten over wat er zoal speelt in de Krimpenerwaard, kijk dan ook eens op mijn weblog: http://janbeugelaar.blogspot.com. Daar vind je overigens ook een afschrift van deze brief.

Met vriendelijke groet, Jan Beugelaar

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?