<$BlogRSDUrl$>

woensdag, januari 21, 2004

Aan de bak 

Vanavond de eerste commissievergadering van Samenleving. Ik ben net klaar met de voorbereiding. Het is een volle agenda. Voor mijn gevoel biedt een commissievergadering meer de gelegenheid om nog invloed te hebben op het beleid. In raadsvergaderingen is vaak een meer politieke afweging die er gemaakt wordt. Bij elk agendapunt dat ik voorbereid stel ik me wel steeds vaker te vraag of het niet teveel detail is. Het is lastig om de hoofdlijnen vast te houden. Neem zo'n discussie over het zwembad en de tarieven. Dat dossier is inmiddels al behoorlijk dik en er zijn naar mijn idee flink wat fouten door de vorige wethouder gemaakt. De verleiding is groot om daar allemaal nog op terug te komen. Ik denk dat ik er dit keer wel in geslaagd ben om mezelf te beperken. In de linkerkolom tref je mijn inbreng aan. Wil je er meer over weten? Mail maar. Bijdrage commissie 210104Voorbereidingen commissie Samenleving 21 januari.doc

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?