<$BlogRSDUrl$>

dinsdag, december 02, 2003

Even zeuren 

Vandaag wel 6 voorstellen van Groen Links in mijn mailbox. Bleken er twee te zijn die drie keer gestuurd waren. Maar goed. Het ging om een voorstel met betrekking tot burgerinitiatieven en een met betrekking tot de informatieplicht van het college aan de raad. Op zich goede onderwerpen. Maar wat me stoort is dat GL een boekje overtypt, daar hun eigen logo bovenzet en dan denkt daarmee goede sier te maken. En dat dat nog meestal lukt ook. Ik heb ook van die boekjes. En ik kan niet ontkennen dat ik bij de voorbereiding van het raadsdebat over de sociale dienst gebruik heb gemaakt van een van die uitgaven. En dat mijn voorstel zou zijn om te komen tot een hadvest over informatie. Minder dwingend omschreven als het voorstel van GL en ontstaan uit overleg en niet uit overtypen. Maar eigenlijk vind ik ook wel dat ik een beetje zeur. Want er moet wel iets geregeld worden. En goede idee├źn ontstaan meestal gelijkertijd. (zie hiervoor ook mijn bijdrage van 20 november) Maar toch...

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?