<$BlogRSDUrl$>

vrijdag, december 05, 2003

Even pauze 

De komende dagen richt ik me even op mijn prive leven, wat niet weg neemt dat de politiek zich gewoon blijft aandienen. Het is nu 12 uur 's morgens. De stand tot en met nu:
- gesprek gevoerd over het als marokaan oud worden in Nederland
- de congresbescheiden gekregen (en gelezen) voor het PvdA congres volgende week
- even een blik geworpen in het blad lokaal bestuur (dat voor het grootste gedeelte weer over de gekozen burgemeester gaat).
Reactie
Een reactie van Nic gekregen op het weblog. Maandag tijdens de fractie zullen we er verder over praten. Maar ik was wel blij met zijn reactie. Het gekke is dat ik, als ik kwaad ben op D66, niet aan hem, Diana en de andere plaatselijke D66 leden denk.
En dat wil ik hier nog maar even zeggen. Misschien wind ik me nog het meest op over de kloof die er vaak is tussen plaatselijke en landelijke politiek. Maar daar is D66 niet uniek in. Ik vrees dat ik daar de komende week op het congres nog wel eens vaker mee geconfronteerd zal gaan worden.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?