<$BlogRSDUrl$>

woensdag, december 10, 2003

Belofte maakt schuld 

Nog even een korte terugblik op de fractievergadering.
We waren met z'n vieren. Een half woord is vaak al genoeg. Mijn bijdrage over de Wet werk en Bijstand en Sociale Zaken zal ik morgen op het web zetten.
Het is goed dat Leen Ouweneel en Frank Mone (CDA) samen naar de financien gaan kijken. Onze fracties denken hetzelfde over de principes van een goede begroting.
Ook dit weblog is besproken. Ik ga proberen Hans en Nic als gastschrijvers te machtigen. Het uitgangspunt blijft mijn persoonlijke verhaal. Geen fractiediscipline dus. En als iemand het niet eens is met mijn verhaal, dan kan er altijd gereageerd worden. Na het kerstreces zoek ik een moment om naar buiten te komen.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?