<$BlogRSDUrl$>

maandag, november 24, 2003

Sterren 

Net thuis van mijn werk. Vanavond een vergadering gehad over de nieuwe hotelsterren in Nederland. En dan komen politiek en werk een beetje bij elkaar. De commissie die er over gaat staat onder leiding van Annemarie Jorritsma. Ik zit er namens de consumenten. Verder vertegenwoordigers van de werkgevers, de vakbond, de toeristen industrie en het bedrijfschap voor Horeca en Catering. Ik had het idee dat de vergadering van vanavond behoorlijk was voorgekookt. Nou kan je daar aan mee doen, maar ja, ik zit er toch namens de consument. Ik denk wel dat mijn inbreng zinnig is geweest. Of het nieuwe systeem zal aanslaan? Alles zal afhangen van de houding van de hoteliers. Of zij bereid zijn meer te gaan betalen voor een systeem dat ze zelf gebouwd hebben, maar dat uiteindelijk strenger is dan het oude systeem. Dat zal voor Horeca Nederland nog een grote klus worden. Meer weten over de sterren? Klik dan hier

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?