<$BlogRSDUrl$>

maandag, november 10, 2003

Griep 

Lekker begin zo. Ga vanavond niet naar de fractievergadering. Vanmorgen nog wel een poging gedaan om te werken, maar na 15 minuten Den Haag haakte ik toch weer af.
Fractievergadering
Op het programma staat voor mij de begroting Sociale Zaken en de overeenkomst met Nederlek om alle werkzaamheden uit te laten voeren. Verder wil ik nog een zeer vaag rapport over veiligheidskringen voor de jeugd aan de orde brengen. Tien pagina's woorden zonder dat er iets staat. Ik zal hier na de commissie vergadering nog wel op terugkomen. Ik wilde vanavond ook voorstellen om een motie van waardering voor de medewerkers van Sociale Zaken die overgaan naar Nederlek in te dienen.
Maar goed.
Eerst maar even Hans Wiegant afbellen en dan weer naar bed.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?