<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, november 29, 2003

Burgemeesters 

Voor mijn gevoel kent Schoonhoven op dit moment twee burgemeesters. een echte en een tijdelijke.
Van de echte burgemeester Dorothe Wassenberg kregen John en ik vandaag een kort bedankbriefje. Voor het medeleven tijdens haar ziekte en vooral naar we hopen tijdens haar genezingsproces. Het briefje was kort, is ook naar vele anderen gestuurd, en toch springt de kracht en de moed er vanaf.
Nog een brief
Ook van de tijdelijke burgemeester Dick de Cloe kreeg ik een brief. Of zeg maar een pamflet. Samen met collega burgemeesters probeert hij de discussie in de PVDA over de gekozen burgemeester te sturen. In ieder geval roept hij op om niet direct het standpunt uit ons programma overboord te gooien, namelijk de door de gemeenteraad gekozen burgemeester.
Ik weet het nog niet. Bij de direct gekozen burgemeester heb ik nog niet het idee dat het goed doordacht is. Ik heb nog veel vragen.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?