<$BlogRSDUrl$>

zaterdag, november 22, 2003

Beetje trots 

Vandaag mijn Blogger uitgebreid met de commentaar mogelijkheid. Deze Amerikaanse service vertaald en in mijn huisstijl gebracht. Beetje trots ben ik wel.
Marrokkanen
Wie ook trots mag zijn is de ambtenaar die op 7 november, met anderen, een avond organiseerde voor Marrokkaanse mannen. Ik heb een groot deel van de avond bijgewoond. Het was druk en het onderwerp (Ooit gedacht oud te worden in Nederland?) sprak erg aan. Omdat de ambtenaar zich niet gesteund voelde in haar eigen organisatie had zij een aantal commissie leden uitgenodigd. Door vragen te stellen in de commissievergadering tijdens de rondvraag heb ik het onderwerp op de politieke agenda gezet. Leuk dat ik daar na afloop voor werd bedankt.

Comments: Een reactie plaatsen

This page is powered by Blogger. Isn't yours?